2012. február 20., hétfő

Pro Vision CMM 1700 Autós CD DVD lejátszó - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Eladó a képenen látható autós DVD lejátszó..
HIBÁS!!!!! !!!!! KÉREM ENNEK TUDATÁBAN LICITÁLJON!!!
Bekapcsol, kijön a kijelző de nem mutat semmit, betörve NINCS, a lemezt nem olvassa, lehet hogy azért nincs kép mert nem olvassa be a DVD- lemezt, nem tudom.
Lehet hogy valamit még be kell kötni, mert az ábra mutat valami kézifékszerűséget, gondolom menet közben nem lehet videózni azért, de az a kábel amivel én próbáltam nem ehhez való.
Csak az licitáljon rá aki megtudja javítani vagy alkatrésznek felhasználni, vagy van kábele.
SEMMILYEN KÁBEL NEM JÁR HOZZÁ, én is egy másik rádió kábelével próbáltam ki.
Hibásként hirdetem ezért nem fogadok el semmilyen reklamációt!


Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Az aukció vége: 2012-02-22 07:19
. Pro Vision CMM 1700 Autós CD DVD lejátszó - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése